Waarom we alleen nog online bereikbaar zijn - Sendy

Waarom we alleen nog online bereikbaar zijn

Onlangs hebben we besloten dat we niet meer telefonisch bereikbaar zijn. Zijn we dan helemaal niet te bereiken? Jazeker wel! Support is één van onze belangrijkste processen. We beantwoorden al jouw vragen graag, maar dat kan tegenwoordig ook op andere manieren dan per telefoon. We vertellen je hier graag waarom we deze keuze hebben gemaakt.

Altijd bereikbaar voor klanten

Voor klanten is ons portal hét perfecte kanaal om te communiceren. Dit is helemaal ingericht om jou zo snel en goed mogelijk te helpen. Het snelste heb je antwoord door een ticket aan te maken. We hebben namelijk één regel: elk ticket moet op werkdagen binnen 1 uur een reactie hebben, het liefst met de oplossing. Je wordt automatisch op de hoogte gehouden van de status van elk ticket.

Toch heb je soms behoefte aan een persoonlijk gesprek. Bijvoorbeeld als je een nieuwe klant bent of een complexe vraag hebt. Op dat moment kun je via ons portal een bel-mij verzoek aanmaken. Wij bellen je dan op werkdagen binnen 15 minuten terug.

Voor iedereen altijd bereikbaar

Ben je geen klant en heb je geen account, maar heb je wel vragen? Natuurlijk beantwoorden we ook die vragen graag! Je kunt een contactformulier invullen of een belafspraak maken met een van onze adviseurs. Zij vertellen je graag alle ins en outs met betrekking tot het verzenden.

Weloverwogen keuze

De keuze om niet meer per telefoon bereikbaar te zijn is weloverwogen. We hebben namelijk nog meer redenen waarom we alleen online support geven via ons portal en de website:

  1. Via ons portal kun je per onderwerp een ticket sturen. Dit komt direct aan bij de juiste persoon, waardoor jij extra snel antwoord op jouw vraag hebt.
  2. Regelmatig is een vraag te complex, waardoor we tijd nodig hebben om zaken uit te zoeken of contact op te nemen met externe partijen. Per telefoon verwacht iemand gelijk een antwoord, terwijl dit niet mogelijk is.
  3. Via ons portal kun je meteen meer informatie meesturen, zoals pakketnummers, foto’s en verkoopfacturen. Zonder deze extra informatie kunnen wij jouw vraag niet beantwoorden.
  4. Alle vragen die via ons portal worden gesteld, worden automatisch opgeslagen. Je kunt je vraag gemakkelijk terugvinden en de status in zien. Een antwoord per telefoon kan vergeten worden.

 

Al met al, wij staan altijd voor je klaar en zijn bereikbaar via ons portal en onze website. Met als voordeel dat we inhoudelijk kunnen reageren, sneller kunnen helpen en meer kwaliteit bieden.