Verlaag de druk op je klantenservice
Het valt niet altijd mee om alle e-mails en telefoontjes over je zendingen goed en snel af te handelen. Maak het makkelijk en laat klanten contact opnemen via Mijn vraag. Hierdoor ben jij minder tijd kwijt aan de klantenservice én je krijgt blijere klanten. Win-win dus!
Mijn vraag
De meeste vragen op de klantenservice gaan over de bezorging van een pakket. Deze vragen hebben we op een rijtje gezet en omgetoverd in de klantenservice software Mijn vraag. Elke vraag is zo opgezet, dat jouw klant direct alle informatie aanlevert die nodig is om navraag te doen bij een vervoerder. Jij kiest welke vragen je activeert. Zo werk je snel en efficiënt!
- Waar blijft mijn pakket?
- Bezorgd, maar niet ontvangen
- Retour sturen
- Schade melden
- Andere vraag over de bezorging
Track & trace bericht
Bij het instellen van Mijn vraag kan jouw klant contact met je opnemen via zijn track & trace bericht. Dat bericht is geheel aangepast aan jouw look & feel. Jij kiest de kleuren die passen bij je huisstijl en voegt een logo en een tekst toe.

Mijnvraag.nl
Via het track en trace bericht komt jouw klant op mijnvraag.nl. Hier staan de onderwerpen die jij bij Mijn vraag hebt geactiveerd. Jouw klant kiest een onderwerp en vult de gevraagde informatie in.

Blijf op de hoogte
Zowel jij als jouw klant ontvangen een e-mail. De vraag komt ook binnen in onze software. Handig, want zo heb je alle communicatie rondom je pakketten direct in beeld! Vanuit onze software start je eenvoudig een onderzoek naar het pakket. En om het helemaal makkelijk te maken hebben we de bijbehorende documenten of foto’s alvast toegevoegd.

Waar blijft mijn pakket?
Maak het makkelijk voor jouw klant om aan te geven dat zijn pakket vertraging heeft. Dit komt direct in onze software te staan, zodat jij met één druk op de knop een onderzoek bij de vervoerder kan starten.

Bezorgd, maar niet ontvangen
Jouw klant doorloopt alle mogelijke opties om de locatie van het pakket te achterhalen. Is het pakket nog steeds zoek? Dan kan jouw klant dit officieel melden door het invoeren van een naam en verklaring. Jij kunt met één klik een onderzoek starten bij de vervoerder. We hebben de ontvangersverklaring namelijk alvast toegevoegd.

Retour sturen
Een goed georganiseerd retourbeleid stimuleert herhalingsaankopen. Met één druk op de knop kan jouw klant een retour aanmelden en een retourlabel downloaden. Jij stelt in binnen wat het retourtermijn is, wat het label kost, wie het label betaald en wat de retourvoorwaarden zijn.

Schade melden
Vereenvoudig je schadeproces door jouw klant een schade te laten melden en direct foto’s aan te laten leveren. Dit staat meteen in onze software. Het enige wat je hoeft te doen is een factuur uploaden en je kan de schade direct indienen bij de vervoerder.

Andere vraag over de bezorging
Wat de vraag ook is, jouw klant stelt ‘m eenvoudig via Mijn vraag!
