Track & trace pagina - Sendy

Track & trace pagina

Ontwerp bij Sendy eenvoudig een eigen track & trace pagina in de look en feel van jouw webshop. Hiermee blijf je in contact met jouw klant tot ná het moment van bezorging.

Wat is een track & tracepagina?

Op een track en trace pagina kan jouw klant de status van zijn bestelling volgen. Door het pakketnummer in te vullen weet jouw klant precies waar zijn pakket is en wanneer het wordt bezorgd. Uniek bij Sendy is dat jouw klant op de track & trace pagina ook vragen kan stellen rondom de bezorging van zijn pakket.

We leggen je hieronder uit hoe je een persoonlijke track & trace pagina aanmaakt.

Voorbeeld van een track & trace pagina van Snoepwinkel

Kies je kleuren

Allereerst kies je de kleuren die passen bij de huisstijl van jouw shop en upload je logo. Je kunt direct een kleurcode invoeren of maak gebruik van een kleurkiezer. Zo blijft jouw merk op een eenvoudige manier onder de aandacht bij jouw klant.

Kies de kleuren voor je track & trace pagina

Geef een subdomein op

Zet de shopnaam in de URL van je pagina. Een subdomein is een persoonlijke URL, zoals bijvoorbeeld snoepwinkel.mijnvraag.nl. Hiermee creëer je herkenbaarheid en straal je professionaliteit uit.

Kies een subdomein voor je track & trace pagina

Selecteer vragen

Verlaag de druk op je klantenservice en activeer vragen die jouw klant over zijn bestelling kan stellen. Elke vraag is zo opgezet, dat jouw klant direct alle informatie aanlevert die nodig is om navraag te doen bij een vervoerder. Zo werk je snel en efficiënt!

Voeg vragen toe aan je track & trace pagina

Geef je social media kanalen weer

Link naar jouw social media kanalen om je klanten up-to-date te houden.

Plaats advertenties en acties

Promoot nieuwe producten en kortingsacties om meer omzet te genereren.

We staan voor je klaar

Heb je vragen over het maken van een track & trace pagina of verzendlabels? Onze verzenddesk staat elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur voor je klaar. We helpen je graag verder!