Onze verzenddesk - Sendy

Onze verzenddesk

We helpen je graag! Voor klanten is ons portal hét perfecte kanaal om te communiceren. Dit is helemaal ingericht om jou zo snel en goed mogelijk te helpen. In onze kennisbank staan de antwoorden op de meest gestelde vragen. Krijg je liever support via een ticket? Dan staat onze verzenddesk elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur voor je klaar.

Support via een ticket

Onze ervaring is dat we onze klanten het snelste en beste van dienst kunnen zijn per ticket. We hebben namelijk één regel: elk ticket moet op werkdagen binnen 1 uur een reactie hebben, het liefst met de oplossing.

Achter elke vraag over een pakket zit een workflow, waardoor alle informatie die nodig is in één keer bij de juiste persoon terechtkomt. Je wordt automatisch op de hoogte gehouden van de status van elk ticket. Bij het aangeven van een vermissing of schade start er automatisch een onderzoek.

Persoonlijk gesprek

Soms heb je behoefte aan een persoonlijk gesprek. Bijvoorbeeld als je een nieuwe klant bent of een complexe vraag hebt. Op dat moment kun je via ons portal een bel-mij verzoek aanmaken. Wij bellen je dan op werkdagen binnen 15 minuten terug.

Kan ik jullie bellen?

We hebben ervaren dat we onze klanten sneller en beter van dienst kunnen zijn per ticket en we bieden daarom geen directe telefonische ondersteuning meer. Stuur ons gerust een ticket, dan zullen we bewijzen dat je van ons de beste support krijgt!

We zijn dan niet meer telefonisch bereikbaar; support blijft één van onze belangrijkste processen.

Kennisbank

In onze kennisbank vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen, verdeeld over 12 verschillende categorieën. Door de screenshots en uitgebreide toelichting kun je hier zelf je antwoorden vinden.